Sunday, September 23, 2007

PESANAN DARI NASARUDIN

PRUDENTIALBSN
TAKAFUL


12 Ramadhan 1428
24 September 2007

Assalamualaikum / Salam Sejahtera,
Bakal Pelanggan Yang Budiman
,

Saya menulis dengan tujuan bagi memperkenalkan diri mengenai usaha saya dalam Merancang dan Membina Pencapaian Kejayaan Kewangan serta Menawarkan Khidmat Nasihat Kewangan serta Pelaburan.

Khususnya, saya amat berbesar hati apabila pihak tuan / puan dapat memberi peluang kepada saya berkongsi kebarangkalian PrudentialBSN Takaful memberikan khidmat berikut:

Mencipta Rangka Asas Rancangan Kewangan
Merancang Pengagihan Harta
Merancang Pembiayaan Persaraan
Merancang Pelindungan Perniagaan dan Pelaburan
Merancang Pembiayaan Perubatan Jangka Panjang
Perancangan Takaful dan Insuran
Merancang Pembiayaan Pendidikan Anak Anak
Tabongan Sepanjang Hayat
Membuat Penilaian Semula Polisi yang sedia ada

Tuan/ Puan yang di-hormati,
Kewangan adalah perkara yang dikuasai perasaan. Olih itu, amat mustahak adanya kepercayaan dan hubungan rapat dengan Penasihat Kewangan tuan/puan.

Bagi tujuan memberi makluman yang jelas mengenai usaha dan carakerja saya, adalah amat berbesarhati, kiranya saya dapat bersua muka untuk berkongsi maklumat2 terkini bersabit kewangan dan pelaburan yang barangkali memberi kesan kepada kehidupan tuan/puan. Matlamat saya adalah untuk membantu dalam peningkatan pemahaman kaedah terkini dan berkongsi beberapa cadangan sebagai asas panduan bagi tuan / puan membuat pilihan terbaik.

Amat baik sekali apabila kita dapat bertemu dan berbincang cara kita bolih bekerjasama bagi tujuan meningkatkan kemantapan dan pertumbuhan kewangan tuan/puan, keluarga dan perniagaan. Sila hubungi 017-2029799 atau SMS atau emel aje ke bsntakaful@gmail.com atau layari http://www.insurancetakaful.blogspot.com/ bila tuan/puan rasa selesa…sesungguhnya masa yang terbaik adalah sekarang !

Berkhidmat untuk Kesejahteraan Anda,

Nasarudin, MBA, Penasihat Talian: 017-2029799

SILA PENUHI RUANG KOSONG DIBAWAH!

No comments: